Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Amanda Andersson - 29 juni 2010 04:51

Ligger död i min säng, efter 1 timmas löpning och sedan styrka. men nu känns det gott efteråt :)

I går hade tjejerna dansuppvisning, vilket var jättekul att se! Alexa kan verkligen showa om man säger så. kom tårar så mycket jag skrattade haha =)

   Efter dansen hade vi kalas för Alexa som blivit hela 3 år. mycket mat och dryck, och självklart blir folket fulla. Efter kalaset åkte jag och ashley för att shoppa. blev även en bio med. Grown ups hette den, och övertrötta som vi var blev det mycket skratt..


Det är helt sjuk vad fort Mia växer. min lilla mia.. hon går mycket nu, ramlar, upp igen ler går och ramlar. men det är bara jag och melissa som duger för tösen :) hihi

jag har så fullt upp att jag hinner aldrig skypa med nån, hinner knappt gå in på datorn. förlåt.. men jag har tusen planer innan min familj kommer och blir ett par resor innan det med. bla cape cod och boston. nej nu får jag sluta babbla, kommer en underbar bild på en underbar tjej som ni får kika in. Fridas lilla Melina! världens sötaste <3

Puss på er!


  

Ovido - Quiz & Flashcards