Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Amanda Andersson - 27 juni 2010 05:29

Seriöst!! jag och bilar går inte ihop..

fick post i går och det var en räkning på 54 dollar, för att jag missat ett tullstop som endast är 1.25 dollar. så blev lite dyrare den här gången.

Och vänta det kommer mer...

  Åkte till Anna idag (tysken), simmade och lekte i hennes pool :) badade jacuzzi och sedan gick vi ut och åt. när jag skulle köra hem, hamnade jag nästan i New jersey och panik var förnamnet! ensam och kolsvart ute på en enorm motorväg åt helt fel håll och ingenstans att vända, hur fantastiskt är inte det då? ville bara hem till mamma och gråta lite haha. men fick ta fram min mogna sida och lugna mig. ringde jason som var så snäll och hjälpte mig :)

   Hoppas ni alla haft en skitkul midsommar, min helg var nog inte den bästa..

fick ju se mamma och martin efter deras midsommar firande haha, kul att en av dom somnar framför kameran :)


längtar tills nästa helg.....

Ovido - Quiz & Flashcards