Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Amanda Andersson - 10 juni 2010 03:10

Idag har jag i princip bara haft hand om Mia. Jason har också blivit sjuk och varit hemma i två dagar. Så Alexa har varit en svans efter honom så det var gott för mig:) Haha, och han hade inget emot det heller som tur var.

  i morgon ska dom i väg och kolla på The Eagles, så ska passa tjejerna över natten, tror jag? hm, har ingen koll så är inte säker.


Om två dagar är det fredag, vilket betyder BOSTON ! jag måste bli superfrisk tills det. ska käka massa vitaminer, dricka tusen koppar te och äta allt som aldrig förr. eller äta har väl aldrig varit ett problem i och för sig :)

 Nu är läxan inskickad, klockan är snart halv tio och jag ska lägga mig och läsa tidningarna min mor skickade.. Puss och kram.....SAKNAR ER.


Ovido - Quiz & Flashcards