Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Amanda Andersson - 16 juni 2010 04:23

illa illa illa. efter att gymmat så ligger ja här i sängen och äter världens godaste Butter Crunch Peanuts. såå goda! Nu har ja å ashley äntligen skapat lite verkstad, och inte bara prat- utan vi har köpt gymkort:)  Hade helst velat ha med yoga och andra saker, men fanns bara gym. Jaja, bättre än inget alls ! så om nån vecka ska vi ha personlig tränare, som vi ska säga till vad vi vill typ och så ska han se till att hjälpa oss :)


Idag ringde Melissa från jobbet och bad mig prata på svenska, vilket jag gjorde men jag fattade inget alls. då kom en annan svensk röst plötsligt i luren och jag blev sittandes och pratade en stund med en som hon jobbade med. Dom hade tydligen planerat att para ihop mig och hennes barn som kommer på besök i sommar. dom var i samma ålder, så kan väl bli kul med lite svenskt sällskap:)


Idag gjorde jag ett par ärenden, som kommer bli en överraskning till ett par där hemma!

Och nu räknade jag även ut att om endast 46 dagar får jag finbesök:)

Nu ska jag se klart på grey's anatomy. Godnatt... miss u



Ovido - Quiz & Flashcards