Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Amanda Andersson - 26 juni 2010 05:09

hallååå!

äntligen va? Vårt internet har varit lite knas ett par dag och jag har verkligen inte haft ork eller lust att ens sitta vid datorn. men får väl skriva ett par rader så jag slipper tjat haha :)

Har hänt en del saker de senaste dagarna, eller veckorna? vet inte när ja skrev senast..

jaja, haha lat som jag är så nämner ja inget =)

 men allt är bra och jag mår bättre än nånsin!

får säga åter igen GRATTIS till min bästa frida som fått sin lilla Melina. kom faktiskt tårar när jag läste detta, på FACEBOOK också av alla ställen. kul ! jag som velat vara där när det hände. Men i stället får jag reda på det sist av alla via internet, jaja :) världens sötaste unge kommer det bli, och jag längtar redan nu att få komma hem till lilla Melina=)

 Då kan man checka av en unge på listan och invänta två till..

ska sova nu. upp tidigt till gymmet i morgon.. natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards