Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Amanda Andersson - 26 oktober 2010 19:16

Alexa sover och jag har tråkigt. Mia sitter bara leker med sin lilla dator så jag kikade in på min med :)

  Får bara säga att jag gjorde en APGOD soppa till lunch förut..tog lite av varje som vi hade och lite kryddor och vips så blev det en jättegod soppa!


När Ashley kommer hem från skolan ska vi iväg en sväng. Först ska jag till sjukhuset och skriva på nåt papper som dom sedan kan faxa till försäkringsbolaget så jag förhoppningsvis får pengar tillbaka. Sedan ska vi fixa en halloweendräkt till Ashley. Jag har redan min :) blir väl shopping och antagligen att äta ute. ska bli gott att komma ur huset i allafall. Kvittar vad vi gör, as long as we leave brukar vi säga hehe..


nu ska jag vika tvätt. och förrästen har jag namnsdag i dag vilket jag helt glömt. grattis på mig själv hihihihiihih


Av Amanda Andersson - 26 oktober 2010 02:10

Det blir ingen flytt till drömslottet vi bygger här. huset är nästan klart och nu ska vi inte flytta. I stället ska mina värdföräldrar gå isär. J flyttar nu på lördag till en lägenhet ca 20 minuter bort. Det har verkligen gått fort sedan jag fick reda på det och som sagt jag var kännt att detta skulle hända ett bra tag.

  Så M och tjejerna ska bo kvar här i huset i Newburgh. Jag tycker det är ett bra beslut för jag har sett hur dom fungerar i ett år snart och det håller inte vill jag lova. men det är bara så jobbigt att man nu hamnar i mitten. jag vill inte ta någons sida och hatar att vara i mitten!!


men nu vet ni i allafall vad som händer i mitt hus här!

har skrivit ett lite brev eller snarare ett kort som jag ska posta i morgon.

Fick ett fint kort igår av mormor och morfar, och även ett stort kuvär från dom idag. utklippt från bohuslänningen, på min kära mamma :) jättefint!! tackar tackar för det :) här är lite bilder för att ja har lite tid över och har tråkigt=)


   

  

LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards