Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Amanda Andersson - 12 oktober 2010 02:28

Christoffer Columbus day, vilket betyder en röd dag. Så alla var hemma idag..

Jag gic uppk vid halv åtta och gjorde fruskost, diskade, tvättade och duschde. Sedan blev det bråttom för då hade vi fotografering. Eller mest dom då, familjen, men jag fick också vara med på den del.. Var fint väder så fotografen kom till vårt hus och vi tog bilderna utomhus.

   Sedan gjorde jag lunch till alla, tog en promenad med tjejerna, gungade, målade med målarfärg, tvättade lite mer, körde ashley till en kompis, gjorde Laurens lunchlåda för i morgon, hjälpte till med maten, dukade av, spelade spel med tjejerna och till sist sa vi godnatt..hade en riktigt bra dag och alla var på gott humör!


nu har jag gjort lite manikyr och pedikyr på mig själv:)

och ska snart sova!  Niiighhttt.

Ovido - Quiz & Flashcards