Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Amanda Andersson - 14 oktober 2010 17:59

SKulle precis börja skriva att vad tyst och lugnt det är när båda tjejerna sover..

och vips så vaknade givetvis Mia haha.

Och för fem minuter sedan knackade det på dörren. Då var det tydligen visning på huset igen och ingen som sagt till mig..så var lite rörigt och jag stod i ganska fula kläder haha! men men..

 Har varit också GANSKA irriterad idag.

  Har ringt runt hundra samtal om min försäkring och nån räkning på 160 dollar, som jag INTE ska betala. har redan betalat 160 som min försäkring egentligen skulle ha täckt. nu blev det yttligare en räkning Fucking americans...

men jag ger mig inte!


Nu på lördag åker J&M till Bahamas i fyra nätter. Och melissas föräldrar som aldrig erbjuder sig, ska nu passa tjejerna från lördag till söndag. Så i går åkte jag och Ashley och storhandla massa. Vi ska laga massor av god mat och baka.

Så på lördag är det bara jag och hon...gott :) sedan kommer tjejerna på söndag och då blir det livat igen. nu vill mia ha lunch tror jag.  och jag med!


VI SES.

Ovido - Quiz & Flashcards