Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Amanda Andersson - 9 oktober 2010 01:01

Satt i soffan förut med tårar i ögonen, tjejerna sov och jag satt och tittade på tvn som var avstängd. kom lite hemlängtan där vill jag lova. Sedan åkte hela familjen iväg utan jag, så jag är ensammare än den ensamma.

  Men alla ni där hemma gör det verkligen så mycket enklare. bara några ord så känns allt fint igen. tack ni underbara


en kul grej bara. Var ute och promenerade med tjejerna förut och då hittade alexa en död mus och frågar mig varför den har jordgubbssylt på sig, haha. vad svarar man på det.. våran katt går alltid med på våra promenader så fint bredvid mig. och idag skällde grannarnas hundar på stackars Glen så han sprang iväg.. och kom aldrig tillbaka..kanske i morgon? Jag är nog den enda i familjen som gillar glen. fast jag är den som är allergisk mot han. Nu ska jag fortsätta kolla klart på How I met your mother. och ni som inte ser på detta SE DET. så kul :) men inget slår Vänner..


see yaaa

Ovido - Quiz & Flashcards