Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Amanda Andersson - 6 oktober 2010 04:06

Ojojoj. för tio månader sedan satt jag förmodligen hos josefin och väntade ivrig på min cultural care sida för en matchning med en familj. Nu sitter jag i NY och har ansökt om flyg hem. Fick rysningar när jag gjorde det också, vill ju givetvis hem på ett sätt men när jag kryssade i vilket datum jag ville hem kände jag bara för att stanna här för alltid.

  Helt sjukt. Nu har jag tolv veckor kvar dryg- endast tov helger varav dom är halloween, thanksgiving, jul, nyår, min födelsedag, flytt och M&J ska på semester. Allt kommer gå så himla fort och vips så är jag hemma i snön och vill tillbaka förmodligen haha.


Idag var lauren hemma från skolan (sjuk) så hade alla tre tjejerna samtidigt, vilket som vanligt är lite kaos haha. men jag hade tur, alla tre tog sin "nap" samtidigt. Så jag passade på att öppna mitt Rit kit jag köpt mig. hur man från början lär sig att rita.

blev sittandes en och en halv timma i lugn och ro och ritade. avslappnande och kul.

nej, nog tjötat! men som sagt, om tolv veckor ses vi, vare sig ni vill eller ej :)

NIGHT




Ovido - Quiz & Flashcards