Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Amanda Andersson - 21 februari 2011 22:42

Stackars veckodagen måndag som måste heta så. Så fort jag hör måndag blir jag trött med en gång. Denna måndagen gick faktiskt ganska fort ändå, fast än att jag var tröttare än tröttast. Fick dessutom jobba över, jippie!

Denn veckan har jag mer än 40 timmar på coop, de ni. Min lediga dag är torsdag och då ska gudarna veta att jag ska SOVA UT!


Får väl nämna här i bloggen att jag gått och blivit förtjust i en söt en :)

Och jag antar att han sitter och läser detta med en gång, och kanske ler lite, vem vet. men i allafall han är finare än finast! grädde fredde...


ensam hemma trodde jag skulle vara gott, men icke. jag är uttråkad, ska nog sova ändå. lär väl vakna på fel sida i morgon med tanke på att snickarna ska börja jobba vid sju. Så gottnatt på er


Ovido - Quiz & Flashcards