Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Amanda Andersson - 6 februari 2011 16:50

Jädrar vilken fin helg jag har haft! 

Jobbade i fredags till nio och sedan tog jag bilen all alone till Borås.

Att hitta var faktiskt inga problem alls. När jag kom fram fick jag en bamsekram av Johanna och Sofia, och sedan väntade vinet. Vi tjötade minnen, myste och spelade guitar hero. 

  På lördagen sov vi länge. Sedan åkte vi ner till stan  för att fika, shoppa och handlade mat. Åkte hem och lagade taco gratäng, SKITGOTT. Gjorde oss i ordning och sedan kom det folk hit. Spelade spel och Wii, och hade det bara riktigt trevligt. Tog bussen ner till stan och gick på en krog som heter X o Y. Men där minns jag inte så mycket, host host.. Vi tog taxi hem vid fyra och hade efterfest. 

Drack mer vin och spelade mer spel. kul kul kul hade vi :) somnade sent...

   Idag har det verkligen varit en bakisdag! Fast jag började med att städa i ordning och diska. Kors i taket va? Folket åkte hem och vi drog ner till stan. Hyrde film och köpte godis.. Hittade även ett kap på Hemmakväll. VÄNNER, alla säsonger för bara 599 kr. De ni! LYCKLIGA JAG :) Nu ligger vi här i soffan mätta av allt gött kött. Även en liten tös har vi här. Deras lillasyster Wilma :)

Kanske kan bli McDonals sen med..hoppas jag. Åker väl hem i kväll eller i morgon.. men har i allafall haft en skitkul helg som jag alltid har med dessa damer! I LÖÖÖVE IT. 

 skål då.

Ovido - Quiz & Flashcards