Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Amanda Andersson - 4 maj 2011 10:30

Oj vad jag är öm i kroppen. Att montera ihop en cykel själv är inte det lättaste.

Men jag blev sjukt stolt när rätt skruv passade i rätt hål. Martins bror hjälpte mig så nu har jag en fin cykel :) Var ute och sprang i går också, det gick åt skogen haha

Ska nog hålla mig till friskis och svettis tror jag..


Helgen var väldigt bra by the way. Sofia och Johanna var i ua-town och hälsade på. Tog oss en dag i lysekil också, var väldigt trevligt... minns jag rätt tror jag dom sa att det var bättre än NY haha!!

Men helgen är över och nu blir det en del jobb. Jág vill vara ledig för alltid och umgås med min älskade för alltid.. Men inget av det verkar funka så jag får bege mig till jobbet om ett par timmar.. suck


JA!!! glömmer att säga det roligaste, jag har bokat resa!!! hahaha in your face!

nej nu ska jag göra frukost och bli posetiv och ta tag i dagen.. kanske hinner med en promenad =) Puss haj!

Ovido - Quiz & Flashcards