Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

saknar.....

Av Amanda Andersson - 30 maj 2010 07:00

Jag vill heeeeem. jag vill hem jag vill hem jag vill hem.

Min kropp värker och jag börjar bli sjuk. varit barnvakt sedan kl tre idag. Klockan är ett, och jag är tröttare än tröttast. när jag lagt tjejerna satte jag på en film, en sorglig en tydligen. och oj vad många tårar man kan ha inombords, det visste jag inte. tror tårar kom för de fem månader som ja varit borta nu.. och dom kommer fortfarande. vet inte vad det är med mig´. just det,  kanske övertrött och sjuk .

 vill bara ta första flyget hem, för just nu saknar jag alla så himla mycket. kan inte ens beskriva det i ord. jag vill bara hem...


ser fortfarande bilden i huvudet, på landvetter. Kramar hejdå till alla som står i en rad, tårar kommer och jag går.. Upp i rulltrappan, vänder mig om och alla står kvar. mer tårar kommer med jag fortsätter att gå. vänder mig om åter en gång till och alla står fortfarande kvar. jag ser min syster vinka långt där borta och paniken kommer. letar efter toalettskyltar men inget nånstans. bita i hop och förtränga.

  Den känslan minns jag som igår, gjorde verkligen ont att säga hejdå till världens bästa familj. jag saknar er så... men jag fortsätter att bita ihop som jag är bra på.

synd bara att när minsta lilla hemlängtan kommer, så kommer allt på en gång!

eftersom jag inte har nån att prata med just nu, så skriver jag av mig det mesta.. känns lite bättre då :) känns som att mina kramar till er kanske når fram då..

  Nä, nu får ja sluta , får väl vätskebrist snart... godnatt på er ! =)


 
 
Ingen bild

Johanna

30 maj 2010 10:40

Vad du är söt. Usch så jobbigt. Nu hade jag velat vara kvar så vi hade kunnat vara ensamma tillsammans. Men kämpa på :) en gigantisk kram från Borås kommer här!

 
julia

julia

30 maj 2010 11:28

skickar världens varmaste kramar från mig och sverige!! träffade annie igår på genevi, hon var sig lik :) allt är som vanligt hemma, känns som att jag bara varit borta några dagar, känns inte alls som 5 månader direkt.. kämpa på amanda, snart får vi skypa, har nog en massa att prata om! saknar dig !!!! Pussar jullan

http://fulias.blogg.se

 
Ingen bild

Sara & Pappa

30 maj 2010 17:26

Älskade du! Nu kommer tårarna på oss också!
Kan faktiskt känna kramarna ända hit

 
Ingen bild

Sara & Pappa

30 maj 2010 17:31

Hmm, blev nåt fel där!
Vi har varit hos farmor idag (mors dag), Isabell hade kommit hem inför Sebbes student på tors, annars var allt som vanligt.
Hoppas det känns bättre idag, och att du fixat vätskebalansen:)
Vi finns här om du vill skypa!
Kram, kram, kram.....

 
Ingen bild

Frida.

30 maj 2010 20:14

Ååhh mitt hjärta... Vill att du ska vara här, så jag kan KRAAAMMAA och aldrig släppa!!! LOVE U SOO!

 
Ingen bild

din mamma

30 maj 2010 21:27

Hej mammas stumpa!
Men, vad tokigt. Har du varit ledsen och så har jag inte vetat något... jag har inte haft varken telefon eller internet i Madrid. Nu är jag hemma. Hör av dig hjärtat!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 7 juli 2011 20:48

SICK AND TIRED, of always being sick and tired.. Nu vill jag bli frisk, for real. Fick ju halsfluss i torsdags, dagen före Peace and Love. Men det var bara att svälja ner penicillinet med alkoholen.. och det funkade nog, jag kände mig friskare än n...

Av Amanda Andersson - 28 juni 2011 23:42

Well.. hej på er! Ja, jo jag lever faktiskt men har fullt upp så hinner aldrig kika in här längre. Känns som jag är och hälsar på ibland i lägenheten bara för att säga hej och hejdå. Men idag blev den nog glad med lite ny inredning :) Jag och mamma v...

Av Amanda Andersson - 22 maj 2011 20:49

Nu är helgen över..snyft! Så himla gott det har varit att vara ledig :) Fredag sov jag hemma i färgelanda, trot eller ej. Det grillades, bakades och blev en del mys.   På lördag var det full rulle. Smörgåstårta som skulle hämtas, en lägenhet som ...

Av Amanda Andersson - 4 maj 2011 10:30

Oj vad jag är öm i kroppen. Att montera ihop en cykel själv är inte det lättaste. Men jag blev sjukt stolt när rätt skruv passade i rätt hål. Martins bror hjälpte mig så nu har jag en fin cykel :) Var ute och sprang i går också, det gick åt skogen ...

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 14:50

Har lunchrast nu på min lediga dag. Började dagen med att tvätta och sedan städa trappuppgångarna i mitt hus. Helt slut!!!! Så har nu fått i mig lite mat :) Mamma kommer hit sen och då ska vi försöka få upp resten av gardinerna och greja lite. Seda...

Ovido - Quiz & Flashcards