Direktlänk till inlägg 15 maj 2010

I don't think so!!

Av Amanda Andersson - 15 maj 2010 23:34

Morgonen var bra idag, vaknade och pratade med frida och bebisen på skype i nästan 2 timmar. Fick ett stort leende på läpparna! Gick upp till familjen som åt lunch ute i solskenet med jazzmusik i högtalarna. Åt en sen frukost och storstädade mitt rum.

Sedan tog jag och Ashley bilen till bron och sprang :) Utroligt fin utsikt över Hudson river. Gick jättebra, men nu är jag helt slut. Duschat och skypat med johanna.

Och vi har planer nu vill jag lova. riktiga planer =)

  ska fortsätta skriva lite på min uppsats och sedan blir det ut för att hitta på nåt med det två tyskarna antar jag. Vad vi ska göra vet jag inte än.. :)


Börjar faktiskt fundera på att skita i att förlänga mitt år. Känns som att ett år räcker gott och väl. Blir bara svårt att säga det till familjen eftersom dom tror att jag minst ska stanna 6 månader extra. Och dom tror även att dom kan övertala mig till att stanna två år total, but NO WAY :) sweden, Im coming home..


Adios gott folk.


    

Jag och Lauren roade oss lite..


 
 
Ingen bild

Johäänna

15 maj 2010 23:52

Storslagna planer!!! Vill hoppa fram ett år i tiden. Amanda, Sweden will be happy to have you back!

 
Ingen bild

mamma

16 maj 2010 20:41

Vilka ljuvlig toner!!! Vi vill gärna ha hem dig! Men jag förstår om de vill ha dig kvar. Fast de får vara glada för att de har fått ha dig, underbara du!
Kram mamma

 
Ingen bild

Mormor

16 maj 2010 21:28

Bra att du tar dig en funderare om du verkligen ska stanna lite längre.
Som du förstår tycker vi ju att du ska komma hem efter 1 år.Vi längtar ju efter DIG.
Ha de bra. Kram kram/ Mormor & Morfar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 7 juli 2011 20:48

SICK AND TIRED, of always being sick and tired.. Nu vill jag bli frisk, for real. Fick ju halsfluss i torsdags, dagen före Peace and Love. Men det var bara att svälja ner penicillinet med alkoholen.. och det funkade nog, jag kände mig friskare än n...

Av Amanda Andersson - 28 juni 2011 23:42

Well.. hej på er! Ja, jo jag lever faktiskt men har fullt upp så hinner aldrig kika in här längre. Känns som jag är och hälsar på ibland i lägenheten bara för att säga hej och hejdå. Men idag blev den nog glad med lite ny inredning :) Jag och mamma v...

Av Amanda Andersson - 22 maj 2011 20:49

Nu är helgen över..snyft! Så himla gott det har varit att vara ledig :) Fredag sov jag hemma i färgelanda, trot eller ej. Det grillades, bakades och blev en del mys.   På lördag var det full rulle. Smörgåstårta som skulle hämtas, en lägenhet som ...

Av Amanda Andersson - 4 maj 2011 10:30

Oj vad jag är öm i kroppen. Att montera ihop en cykel själv är inte det lättaste. Men jag blev sjukt stolt när rätt skruv passade i rätt hål. Martins bror hjälpte mig så nu har jag en fin cykel :) Var ute och sprang i går också, det gick åt skogen ...

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 14:50

Har lunchrast nu på min lediga dag. Började dagen med att tvätta och sedan städa trappuppgångarna i mitt hus. Helt slut!!!! Så har nu fått i mig lite mat :) Mamma kommer hit sen och då ska vi försöka få upp resten av gardinerna och greja lite. Seda...

Ovido - Quiz & Flashcards