Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

The city we love.

Av Amanda Andersson - 12 maj 2010 04:17

         Nu får jag äntligen tummen ur näven och skriver ett inlägg.

För dom som inte märkt det, så har min kära dator haft virus.


Helgen var helt.. ja finns det ens ett bra ord för den? Allt hände verkligen!

Började med hotellet. Rummet fanns tydligen inte längre i bokningen och vi fick ta ett annnat hotell, hurra! Blev cluben Webster hall på kvällen vilket var lika kul som vanligt. Dagen efter tog vi oss upp i Empire state building. Har bara varit uppe när det var mörkt, men SHIT vad läckert det är verkligen. Soligt med storm typ :)

 Blev shopping och god mat. Slutade dagen med limousine till Webster hall igen.

Vilket kalas det blev. Vi gick från att nästan bli utkastade till att sitta VIP längst upp.

Champagne och allt där till :) jag och sofia var prinsessor för kvällen haha.


  Vaknar och ser att vi gjort en repris på att låta dörren stå öppen med nyckeln i, smart. Somnar om och vaknar av att personalen på hotellet bankar på dörren.

Vi hade visst glömt att checka ut, oväntat! haha Skyndar oss iväg och sätter oss på ett ställe för att äta. Vi båda upptäcker att vi inte har våra telefoner också oväntat?!

Jag bara skrattade åt mig själv och tänkte att det händer verkligen inte!

  Kliver in i taxin för att sedan säga hejdå till sofia, när taxigubben ropar att ja glömt min andra mobil i taxin! min svenska.. tack för den du kära gubbe säger jag :)

Mitt hjärta hade gått sönder om jag tappat en till..


Som sagt helgen var helknäpp, skulle kunna skriva 40 inlägg om den men det får räcka som det är nu. Underbart rolig helg i allafall... :)


     

"den där parken" haha        Här vill jag bo!      som sagt, helgen blev knas :)

 
 
Ingen bild

mamma

12 maj 2010 06:56

Det finns inga kedjor för såna som er? Som gör att mobilen sitter fast...
Tur att veta vad som händer efteråt, annars hade jag väl varit ett nervvrak här hemma he he...
Kul att läsa i alla fall!
Ha en underbar dag gumman!
Kramar från mamma =)

 
Ingen bild

Sara

12 maj 2010 09:12

Oj,oj när vi skojade om nyckeln i dörren, så menade vi att du INTE skulle upprepa det. Ja, du e väl för underbar!
Jag jobbar tyvärr i kväll, men dom andra vill nog gärna, om du fortf kan. Så får jag höra alla smaskigheter sen =)Sköt om dej, kramar

 
Ingen bild

Mormor

12 maj 2010 09:21

Äntligen!
Vad vi väntat att höra från dig.
vi förstår att du har kul.
Vi längtar att få träffa dig,nu är det snart bara
2 mån tills vi kommer. Kram kram / Mormor & Morfar

 
Ingen bild

Johanna

12 maj 2010 11:39

haha så jäkla sköna är ni. kanske ska ta och börja vara lite mer försiktig nästa gång bara, haha! :D

 
Ingen bild

Jakob

12 maj 2010 12:15

skit i dom andra, Rock n Roll!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 7 juli 2011 20:48

SICK AND TIRED, of always being sick and tired.. Nu vill jag bli frisk, for real. Fick ju halsfluss i torsdags, dagen före Peace and Love. Men det var bara att svälja ner penicillinet med alkoholen.. och det funkade nog, jag kände mig friskare än n...

Av Amanda Andersson - 28 juni 2011 23:42

Well.. hej på er! Ja, jo jag lever faktiskt men har fullt upp så hinner aldrig kika in här längre. Känns som jag är och hälsar på ibland i lägenheten bara för att säga hej och hejdå. Men idag blev den nog glad med lite ny inredning :) Jag och mamma v...

Av Amanda Andersson - 22 maj 2011 20:49

Nu är helgen över..snyft! Så himla gott det har varit att vara ledig :) Fredag sov jag hemma i färgelanda, trot eller ej. Det grillades, bakades och blev en del mys.   På lördag var det full rulle. Smörgåstårta som skulle hämtas, en lägenhet som ...

Av Amanda Andersson - 4 maj 2011 10:30

Oj vad jag är öm i kroppen. Att montera ihop en cykel själv är inte det lättaste. Men jag blev sjukt stolt när rätt skruv passade i rätt hål. Martins bror hjälpte mig så nu har jag en fin cykel :) Var ute och sprang i går också, det gick åt skogen ...

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 14:50

Har lunchrast nu på min lediga dag. Började dagen med att tvätta och sedan städa trappuppgångarna i mitt hus. Helt slut!!!! Så har nu fått i mig lite mat :) Mamma kommer hit sen och då ska vi försöka få upp resten av gardinerna och greja lite. Seda...

Ovido - Quiz & Flashcards