Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

All star

Av Amanda Andersson - 21 februari 2010 22:06

igår började jag dagen med att prata med mamma på skype, som   gjorde sin sista dag i thailand. tog en promenad,film med ashley, take out mat och bio.

Såg Valentines day. var en mysig och lite kul film :) när vi skulle åka hem         upptäcker jag att jag har en polisbil bakom mig, som helt plötsligt ger ifrån sig ett tjutande ljud. ett sånt ljud dom har i filmer när dom stannar folk. mitt hjärta flög nästan ur miig, men fortsatte köra och den svängde senare åt ett annnat håll.

  Då kom skratten..oj vad vi skratta haha


Upp tidigt idag, på med finkläder och smink. har typ sminkat mig fem gånger sen jag kom hit, så kännde knappt igen mig, hehe.

Åkte till templet där dopet för mia var. Var skitkul, för Jason kunde inte hållla sig för skratt när dom stod där framme, så alla började helt plötsligt skratta hur mycket som helst! blev en lång tur till restaurangen, men fint var det. och mycket god mat. fick väl hälsat på nästan alla skulle ja tro. lite svårt att veta hur man ska hälsa, för vissa tar i hand, andra kramar en och vissa pussar på kind. fick vara lite fotograf och fota alla  :) hade även en  man som glodde på mig hela tiden, så irriterande.

visste inte vart jag skulle kolla..

    När jag trodde allt var över skulle vi tydligen på begravning med..

melissas mormors bror hade visst dött, hurray! in i bilen igen.

 Aldrig sett en död människa innan, weird!


  nu ska vi väl ut och leka i lekstugan, eftersom solen skiner så fint idag!

Adios !

LOVE.

 

...blev inget lek vi stugan, utan en löprunda med ashley. hamnade påett jättefint ställa med otrolig utsikt över Husonriver och bron. känndes att det var ett tag sen man tränade, så nu jävlar!


Lauren utanför huset.


Mia, dagens huvudperson :)


    

Me and my monki..


        

Fanns hur mycket efterrätter som helst, valde detta...


Melissa goes rockstar in the car !

 
 
mamma

mamma

22 februari 2010 16:31

Kul att se lite bilder. Jag tror att promenaden gjorde gott... Det ser ut som att du har det hur bra som helst. Äntligen är vi hemma. Helt ljuvligt! Har faktiskt saknat kylan och snön. Lite temperaturskillnad bara. Från +40 till -23 när vi landade på Arlanda. Och fick gå ute...
Vi saknar dig oerhört!
Något du saknar???
Puss och kram

Mamma

http://dekoreramedmera.blogspot.com

 
Ingen bild

Sara & Pappa

22 februari 2010 21:29

Kan se hur du blir jagad av polisen..hihi
Ja, det går undan, från fest till begravning, fartfyllt!!
Ser ut som ni har vår, underbart, här liknar det mest Nordpoolen!
IAC utrymdes idag pga att taket kunde rasa in, nice!
Vi tänker på dig i massor. Miss You! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 7 juli 2011 20:48

SICK AND TIRED, of always being sick and tired.. Nu vill jag bli frisk, for real. Fick ju halsfluss i torsdags, dagen före Peace and Love. Men det var bara att svälja ner penicillinet med alkoholen.. och det funkade nog, jag kände mig friskare än n...

Av Amanda Andersson - 28 juni 2011 23:42

Well.. hej på er! Ja, jo jag lever faktiskt men har fullt upp så hinner aldrig kika in här längre. Känns som jag är och hälsar på ibland i lägenheten bara för att säga hej och hejdå. Men idag blev den nog glad med lite ny inredning :) Jag och mamma v...

Av Amanda Andersson - 22 maj 2011 20:49

Nu är helgen över..snyft! Så himla gott det har varit att vara ledig :) Fredag sov jag hemma i färgelanda, trot eller ej. Det grillades, bakades och blev en del mys.   På lördag var det full rulle. Smörgåstårta som skulle hämtas, en lägenhet som ...

Av Amanda Andersson - 4 maj 2011 10:30

Oj vad jag är öm i kroppen. Att montera ihop en cykel själv är inte det lättaste. Men jag blev sjukt stolt när rätt skruv passade i rätt hål. Martins bror hjälpte mig så nu har jag en fin cykel :) Var ute och sprang i går också, det gick åt skogen ...

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 14:50

Har lunchrast nu på min lediga dag. Började dagen med att tvätta och sedan städa trappuppgångarna i mitt hus. Helt slut!!!! Så har nu fått i mig lite mat :) Mamma kommer hit sen och då ska vi försöka få upp resten av gardinerna och greja lite. Seda...

Ovido - Quiz & Flashcards